maandag 8 juli 2013

van 10 tot 1


Hallo allemaal,
Ik wilde jullie wat meer over mezelf vertellen want jullie weten nog niet zo veel over mij ... Dus ben ik aan de blog van 10 tot 1 begonnen , ik moet eerlijk zeggen dat het best moeilijk was ... Maar hier is ie dan :



10 dingen over mijzelf


1. Ik doe aan softbal en vind het heel leuk (:

2. Ik vind voetbal leuk om te doen , ik ben wel een beetje goed , ik zou graag op voetbal gaan maar ik heb niet zo’n hele goeie conditie en ik heb blessures aan m’n beide enkels en ik loop daarom bij een fysiotherapeut.

3. Ik heb X benen , haha x

4.  ik ben bijnaaa altijd vrolijk =)

5.  Ik hou heel erg veel van muziek , ik luister de hele dag muziek (: !

En ik zing ook veel .

6.  Ik ben lang , ong . 1.82

7. Ik heb een half-zus ( zoals ik dat altijd noem) Mijn ouders zijn niet gescheiden Maar die van haar wel .

8. Ik hou van Multimedia , lekker de hele dag films kijken , op de laptop of op m’n mobiel …

9. Ik ben héél slecht in Engels , ik kan wel woordjes leren maar dan ben ik ze de volgende dag weer vergeten en grammatica snap ik helemaal niet !

10. Ik heb een Poes en ze heet : Princes

9 dingen die ik leuk vind

1. Softbal & Voetbal

2. Muziek

3. Shoppen

4. Vrienden & Vriendinnen

5. Familie

6.  Nagellak & make-up & kleding

7. Warmte (summer)

8. Reizen

9. Mijn lievee nichtjes Lana & Eva


8 dingen die ik niet leuk vind

1. Vroeg op staan

2. Ruzie

3. Arrogante mensen

4. Lege batterij op je mobiel

5. Vieze puistjes , vet haar ielllll

6. School

7. Verkouden zijn

8.  Winter , Regen , Onweer , Sneeuw

 

plekken waar ik graag kom

1. Thuis

2. Amerika

3. Starbucks

4. Bij vriendinnen thuis
5. ergens waar de zon schijnt

6. Hoofddorp (om te shoppen)

7. Alkmaar (om te shoppen)
 

6 manieren om mijn  hart te winnen

1. Gezellig meepraten met gesprekken

2. Humor hebben

3. Jezelf zijn

4. Spontane dingen doen

5. Lekker ruiken

6. Lekker ruiken

5 plaatsen waar ik nog heen wil

1. Hawaii

2. London

3. Zagreb

4. Barcelona

5. Sydney

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan

1. Family & Friends

2. Ijsjesss

3. Huisdieren en de klok die ieder uur / halfuur luid

4. Social Media (Mobiel, Computer, Tablet <3 )

3 van mijn lievelings liedjes

1. Year of Summer

2. Impossible

3. Thrift Shop

2 wensen

1. met een camper door Amerika rijden

2. een Macbook en een goede camera kopen.

1 laatste woord

1.Doe wat je wil doen , want morgen kan je er niet meer zijn .

Xoxo Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten