vrijdag 30 mei 2014

TMI Tag

Heeeee,

Vandaag doe ik de TMI Tag, ook wel Too Much Information Tag, dat betekent dus te veel informatie die je helemaal niet wilt weten, maar die ik nu wel met je ga delen, haha. Ik heb de Tag nu van Teske maar ik had hem wel al vaker gezien. Nou later we maar beginnen.





Vraag 1. Wat draag je op het moment ?
Ik draag een spijkerbroek met een geruit blousje met vele zomerse kleuren, met een licht blauw hemdje daaronder met mijn wit met roze vans.

Vraag 2: Ben je ooit verliefd geweest ?
Ja.

Vraag 3: Heb je ooit een verschrikkelijke break-up gehad ?
Ja

Vraag 4: Hoe lang ben je ?
184 meter

Vraag 5: Wat weeg je ?
I don't know.

Vraag 6: Heb je tatoo's ?
Nee.

Vraag 7: Heb je piercings ?
Nee, ik heb wel 2 gaatjes in elk oor. Ik wil wel graag een helix piercing.

Vraag 8: OTP
Ik weet niet eens wat dat is...

Vraag 9: Wat is je favoriete fictieve TV koppel ?Ik zou het echt niet weten, sorry. Maar in Pretty Little Liars (serie) vind ik Mr. Fits en Aria heel leuk samen !

Vraag 10: Wat is je favoriete serie ?
Ik heb gezegd dat ik Pretty Little Liars saai vond en toen moest (!!!) ik de eerste aflevering kijken, als je die helemaal hebt gezien ben je verslaafd !

Vraag 11: Wat is je favoriete band ?
Ik hou niet zo van bandjes maar ik hou wel van BLØF (: .

Vraag 12: Wat mis je ?
Ik mis iemand waarmee ik kan knuffelen en die ik alles kan vertellen.

Vraag 13: Wat is je favoriets liedje ?
Op dit moment : Stay with me van Sam Smith.

Vraag 14: Hoe oud ben je ?
I'm 15 years old.

Vraag 15: Wat is je sterrenbeeld ?
Ik ben Waterman van sterrenbeeld.

Vraag 16: Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner ?
Dat hij lief is en grappig, iemand waarmee ik kan praten en kan lachen.

Vraag 17: Wat is je favoriets quote ?
Stop thinking and just let happen.

Vraag 18: Wie is je favoriete acteur ?
Die is voor mij niet zo moeilijk want ik hou heel erg van romantische huil films, met natuurlijk Channing Tatum.

Vraag 19: Wat is je favoriete kleur ?
Die is voor mij wel lastig, in m'n kamer (waar ik nu ben) wil ik he erg rustig, eigenlijk ben ik qua kleding en alles ook wel best rustig, ik heb vooral wit, zwart en grijs (veel grijs qua kleding, haha).

Vraag 20: Harde muziek of zachte muziek ?
Op een feest hard, thuis zacht (: .

Vraag 21: Waar ga je naartoe als je verdrietig bent ?
Dat ligt er echt heel erg aan waar ik verdrietig over ben... Als ik ergens mee zit, vertel ik dat aan een vriendin of aan m'n moeder ofzo, maar als ik iets anders heb, heb ik niet echt een vaste plek waar ik heen ga, m'n kamer is wel waar ik heen ga denk ik, alleen besef ik het dan niet, dan zet ik muziek op en gaat het weer. Het is niet zo van ik ben nu verdrietig, laat ik naar m'n kamer gaan.

Vraag 22: Hoe lang douche je ?
Dat ligt er ook weer aan. Gemmideld denk ik een kwartier, maar als ik niks moet misschien wel een half uur en als ik haast heb 5-10 minuten.

Vraag 23: Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend ?
Alles in drie kwatier, dat betekend kleding, make-up, haar, eten, drinken, fiets pakken, jas aan doen en dan ga ik naar school.

Vraag 24: Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt ?
Nee, ik ben niet echt een ruzie maak/ vecht persoon.

Vraag 25: Wat is je turn-on ?
Weet niet.

Vraag 26: Wat vind je een afknapper ?
Uit je mond stinken, zweetplekken, beetje van die standaard vieze dingen.

Vraag 27: Waarom ben je een blog gestart ?
Omdat ik het leuk vind om dingen met jullie te delen !

Vraag 28: Heb je angsten ?
Ja voor spinnen, haha.

Vraag 29: Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt ?
Ik ben best wel een huil persoon, ik weet het niet echt meer, laatste tijd heb ik niet echt gehuild, maar ik weet wel nog dat ik bij een programma tranen in m'n ogen kree omdat ik iets heel zielig vond, vraag me niet welk programma...

Vraag 30: Wanneer was de laatste keer dat je van iemand houd ?
Vandaag tegen m'n ouders.

Vraag 31: Wat is de betekenis van de naam achter je blog ?
Ik vond live at the moment een hele mooie quote, dus dacht ik ik noem m'n blog zo maar die was al bezet dus werd het liveatthemomentx.

Vraag 32: Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen ?
Krassen - Carry Slee, echt een aanrader, goed boek !

Vraag 33: Wat was de laatste serie die je hebt gekeken ?
Ik kijk niet zo veel serie's dus Pretty Little Liars.

Vraag 34: Wie is de laatste persoo waarmee je het gepraat ?
Mijn oom want ik heb op mijn nichtjes gepast.

Vraag 35: Wat is de relatie tussen jou en degene die je als laatst een bericht hebt gestuurd ?
Dat was m'n tante, dus nichtje-tante relatie.

Vraag 36: Wat is je favoriete eten ?
MAIS !

Vraag 37: Waar wil je nog graag naar toe ?
Hawaii, London, Canada.

Vraag 38: De laatste plaats waar je was ? 
Ik ben nu in Haarlem, en ik was net aan het oppassen maar dat was ook in Haarlem, voor de rest ben ik laatst naar A'dam geweest maar dat is alweer 11 dagen geleden.

Vraag 39: Heb je een crush ?
Op het moment niet :(.

Vraag 40: Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust ?
Qua liefde lang geleden.

Vraag 41: Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde ?
Gister.

Vraag 42: Wat is je favoriete smaak in snoepjes ?
Ik houd heel erg van drop en winegums.

Vraag 43: Welk instrument speel je ?
Ik heb een gitaar en die heb ik laatst weer van zolder gehaald, en dat doe ik soms weer (: .

Vraag 44: Wat is je favoriete sieraad ?
Oorbellen, ik heb er geen last van, haha.

Vraag 45: Wat is de laatste sport die je hebt gedaan ?
Softbal gisteruuh.

Vraag 46: Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen ? 
Summer - Calvin Harris.

Vraag 47: Wat is je favoriete openingszin ?
Ik heb geen openingszin.

Vraag 48: Heb je die openingszin wel eens gebruikt ? 
Ik heb hem niet dus kan ik hem ookniet gebruiken !

Vraag 49: Wanneer was de laatste keer dat je hebt gechilld ?
Dat wass vrijdag, ik has een feestje.

Vraag 50: Aan wie geef je de tag door ?
Aan degene die deze tag ook willen doen !

Dit was het 50 vragen met informatie die jullie misschien nog niet van mij wisten, of sommige wel al. Bedankt voor het lezen van dit lange artikel !

Lots of love,
Britt.

LIVEATTHEMOMENTX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten