woensdag 28 augustus 2013

Mijn leuke (rare) verslavingen =$ haha

Hoi allemaal,

Het is best wel raar om er zo over te schrijven maar het is wel zo volgens sommige van mijn vrienden en vriendinnen, ik ga ook wel normale verslavingen schrijven, anders word het misschien ook weer zo kort.




Ik drink heel graag thee.
Maar zoals jullie misschien al verwachten dat is niet echt heel erg normale thee.
Ik drink graag kruiden thee, dat is thee als korreltjes en dan 1/4 met melk.

En dan was ik op vakantie in Indonesië ook verslaafd aan Fanta Orange, dat is zo lekker, als ik iets te drinken super lekker vind als het warm is is het Fanta Orange ! En Lipton Ice-Tea is ook erg lekker maar niet verslavend.


Ik ben ook verslaafd aan maïs, ik kan echt elke dag maïs eten (: .
Dan ben ik ook nog verslaafd aan m'n mobiel.



En ik kan niet stoppen volgens mijn moeder met shoppen, HAHA.



En ik ben ook verslaafd aan pennen & gummen, als ik naar de Hema ga ga ik altijd eerst naar de pennen. . .



Ik ben ook verslaafd aan sieraden, het is nog niet zo heel erg, maar al die armbandjes, oorbellen, en het ergste ZONNEBRILLEN . . .



dit was het alweer, ik denk dat jullie het nu wel een beetje weten, komt er iets bij, word het een update .
xoxo Britt






Geen opmerkingen:

Een reactie posten