zondag 6 oktober 2013

2 random facts of this night


Heeeeee,

Vanaf mijn mobiel schrijf ik hie nu in het donker 2 random facts of this night.
Ik heb laatst een random post over ballonen gedaan en het leek mij leuk om nu weer een random post te doen. Dus net als vorige keer keek ik op we ♡ it. Dit keer deed ik het anders, dit keer keek ik op de begin pagina en keek ik welke plaatjes ik het leukst vond. Hier komen
de plaatjes.



Ten eerste dit Starbucks plaatjes. 


Ten tweede dit plaatje van een panda.

Ik heb deze twee plaatjes eigenlijk samen uitgezocht. Dit omdat ik bij deze 2 plaatjes die toevallig na elkaar stonden dacht, van deze 2 dingen word ik vrolijk, haha. Dit omdat als ik in een Starbucks kom, iets lekkers te drinken en/of eten krijg. Een panda omdat ik het gewoon leuke, grappige dieren vind.


Dit plaatje is vooral waarom ik van panda's houd, ik vond dit plaatje zo leul en ik moest er gelijk om lachen.

Starbucks lover ♡ 
Als je naar mijn account gaat op we ♡ it (zie bij de pagina : me x ) zie je ook gelijk dat ik in de map food and drinks. meerdere starbucks foto's heb, de foto hieronder is er 1 van. Dit plaatje vind ik zo leuk.


Panda lover ♡ 
Het plaatje hieronder is ook een plaatjes van we ♡ it (alle plaatjes tot nu toe) en dit plaatje komt uit de map pets ♡. Ik heb hier plaatjes van allemaal lieve dieren staan, onder andere ook deze foto. So cute ♡.



Ten slotte een collage die ik zelf heb gemaakt van foto's die ik wel zelf heb genomen om even te laten zien dat ik een echte starbucks lover ben. 



Dit was in Indonesiƫ. Brith ...



Ik had uiteindelijk besloten Britney te zeggen want dat konden ze wel schrijven...





Eindelijk weer thuis op schiphol, gelijk naar de starbucks want in het vliegtuig niks kunnen eten, en YES ze konden weer Britt schrijven (:


Dit was t weer,
Bedankt voor t lezen en tot de volgende blogpost !

Kisses Brith, haha nee gewoon opzx'n nederlands Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten