vrijdag 17 januari 2014

Verjaardag ♡

Heee,

Ik ben bijna jarig, ik hou zo veel van verjaardagen. Ik word er altijd zo blij van, iedereen is dan blij ! Ik ben 21 januari jarig, over 3 dagen (: Morgen vier ik mijn verjaardag met familie en volgende week met vrienden en vriendinnen, en dinsdag op school, haha.





Mijn verjaardagscadeau's :

Van mijn ouders heb ik een cadeau gehad waarop ik nu aan het typen ben, ik ben er echt zo blij mee dat ik je niet eens kan vertellen hoe blij, want dit wilde ik al zo lang, een macbook. Ik ben verliefd op m'n laptop ! haha. Dit cadeau zegt dus ook al iets over dat ik weer meer ga bloggen !

Ik met mijn macbook (:.

Van familie wil ik graag geld, voor een nieuwe mobiel, ik heb nu een iphone 3gs maar hij is erg traag, loopt snel leeg, en als ie leeg is valt ie steeds uit . . . dus nu wil ik graag een nieuwe mobiel kopen. Wel het liefst weer een iphone.

Iphone 3, 4, 5


Van mijn vrienden wil ik graag :

Baby lips, ik heb de roze en blauwe al, maar ik wil er meer. 

te koop bij de Dirkx en DA in Haarlem.

Ik wil ook erg graag een yankee candle , elke blogster die ik bekijk heeft er volgens mij een verslaving aan. Ik moet ze ook maar eens gaan proberen ! Ik weet alleen nog niet welke smaak ik wil, ik heb nu wel al een geurkaars in mijn kamer staan met vanille, maar dan weet ik niet of ik daar nog een geurkaars van wil.

online te zien waar je ze kunt kopen,
in Haarlem onder andere bij de Verassend Goed !


eos lipbalm. 
mijn lippen gaan heel erg snel stuk, en ze zien er leuk uit !

online te koop.

Ik heb al erg vaak deze dingen voorbij zien komen en ik wil ze ook♡ 
2 mokken, ik drink heel veel thee, bijna alleen maar thee thuis.
de ene is van Blond Amsterdam, ik heb er al 2 maar dat maakt niet uit, de 2de is van Starbucks.


DO NUT worry mok kan je kopen bij de V&D,
Starbucks mok bij de Starbucks.

batiste droogshampoo. 


onder andere te koop bij de Kruitvat.

Dat was het weer.
Bedankt voor het lezen, en tot de volgende keer !
xoxo Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten