vrijdag 24 januari 2014

weekend (:

Heee,

Ik dacht net, ik startte mijn laptop op, en ik dacht ik ga iets bloggen ! Toen bedacht ik me dat ik dit weekend best wel leuke dingen ga doen, dus daar ga ik eventjes over bloggen !

Weekend !




Vrijdag: bloggen, haha, en ik heb vammidag huiswerk gemaakt, omdat het moet.
Morgen is het zaterdag en ga ik 's ochtends weer huiswerk maken, net echt leuk, maar het moet, en uiteindelijk is het voor iets goeds ! Maar daar gaat het nu niet om, het gaat nu om de leuke dingen, 's middags ga ik boodschappen doen, voor mijn verjaardagsfeestje (: (: (: . Dan moet ik trainen met m'n liefste softbalteampje ♡ Dan snel naar huis en dan douche en omkleden, en dan kan het feestje beginnen ! Ik hou zo van feestjes ! Iedereen is vrolijk, lekker dansen, en muziek ! Dan komt mijn beste vriendin Nika, en zij blijft ook slapen, super gezellig ! Dan is het zondag, Nika en ik gaan samen naar de Primark in Hoofddorp, en in Hoofddorp nog eventjes in andere winkels shoppen, super leuk, erg veel zin in !

Dit was het weeeeerrr, Bedankt voor het lezen !
xo Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten