woensdag 28 augustus 2013

Ballonnen

Hee,
 
Ik wilde vandaag gewoon iets randoms posten dus ik keek bij we <3 it en daar keek ik in mijn mapje met blogg en toen vond ik een super leuke foto vind ik zelf van ballonnen in het zwembad.
 
 


Ik vind ballonnen altijd zo leuk, ze zijn rond en vrolijk, dan word je er vrolijk van (: .
Ballonnen hebben ook altijd een super leuke betekenis!
Zoals hieronder zijn er vet veel los gelaten dus dat ziet er gelijk al vet vrolijk uit !
 


 
Hieronder is ook weer een vet mooi plaatje met mooie ballonnen op het strand. Sorry voor zo veel strand en zonsondergangsfoto's ik hou daar gewoon van, dat vind ik altijd super mooie foto's haha.
En je ziet er een met een meisje met ballonnen, ik vind zelf die ballonnen vet mooi !





Ballonnen zijn ook altijd voor feestjes, daarom word je er ook al zo snel vrolijk van, vind ik !
Op verjaardagsfeestjes maar bijvoorbeeld ook als er een baby is geboren of soms als beterschap als er iemand in het ziekenhuis ligt.

 
 
Dit was het weer !
Ik vond het leuk om dit randoms te schrtijven, haha.
Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden haha, laat als je het leuk vond en vaker wilt lezen over andere foto's en een ander onderwerp een reactie achter, dat vind ik leuk, en jij dan ook haha.
xoxo Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten