dinsdag 20 augustus 2013

Indonesië

Ik ging met m'n ouders naar Indonesië.
Ik wilde mijn reis graag met jullie delen, dus hier komt mijn verhaal.


We gingen naar Schiphol om half 6 , gebracht door mijn tante. Daar heb ik een stuk Pizza gegeten, Sprite gedronken, en toen een beetje gekeken in de winkels (mama moest weer een DIOR lipstick kopen natuurlijk ...) en toen nog een McFlurry M&M gegeten. Toen gingen we boarden en al gauw vliegen , ik ben niet heel goed met vliegtuigen de laatste tijd , vroeger ging het top maar tot vorig jaar niet echt ... Vorig jaar was ik in het vliegtuig ziek (diaree) en heb ik alleen gedronken , want toen ik een stuk appel at had ik die weer uit gekots , deze vlucht ging ik eerst naar Singapore en daarna door naar Denpassar,Indonesië. Ik heb dit keer wel wat gegeten , ik heb vooral heel veel gelegen (omdat het niet heel goed ging met m'n maag kon ik niet zo goed recht op zitten) en muziek geluisterd, ook een beetje in m'n boekjes gelezen en geschreven , ik had ook boeken bij me : Ik dacht het niet , van Emily Giffin , in de v&d gekocht in een aanbieding voor €5,- & de nederlands vertaaldeTwilight & New Moon, van Stephenie Meyer van m'n halfzus geleend , en ik heb het wreck this journal boek mee en ook nog allemaal schriftjes, ik heb met alle boeken niks gedaan in het vliegtuig, heel dom want me tas was daardoor vet zwaar ... We vlogen naar Singapore in 11 uur en 50 minuten. Toen we op Singapore waren zijn we eerst naar de wc gegaan en toen naar de Starbucks, m'n ouders namen koffie en ik een croissant (ik kan wel gewoon goed lopen, en eten als ik gewoon op 'aarde' ben, komt denk ik ook door de turbulentie en zwaartekracht)(Volgensmij ben ik vliegtuig ziek haha , net als bij een boot, als die heel erg heen en weer gaat... ) Toen moesten we al een beetje haasten want we zagen op borden dan we al moesten boarden ( inchecken en al in het vliegtuig gaan zitten ). Toen nog 2 uur en 10 minuten naar Denpasar gevlogen. Toen we op het vliegveld aan kwamen was het al avond en we gingen uit het vliegtuig , op zoek naar onze koffers, wij een heel tijdje naar die draaiende band kijken tot we onze koffers zagen, nietss. M'n moeder moest naar de wc, ze zag onze koffers rechts naast de band liggen ... Vet raar, waarom ? Maar oké. Toen pakte ik dus m'n koffer , gaat een of ander raar mannetje m'n koffer uit m'n handen pakken, dus ik dacht misschien moet er iets gecontroleerd worden ofzo, maar dat was dus niet zo, hij wilde ons naar ons hotel brengen of onze kar waar de koffers op lagen duwen, voor geld..... ( ze zijn heel arm hier, maar de prijzen zijn ook erg laag).


Vrijdag 12 juli 2013, dag 1
We gingen lekker chil doen de officiële eerste dag, We waren lekker ontbijten in het hotel, toen lekker zwemmen, zonnen, beetje volleyballen in het water. We zijn 's middags naar Sanur stadje gegaan, hebben we bij Starbucks een Chocolade Chip Cream Frappuccino gedronken, en zijn we door gelopen met ons drinken naar het strand. Toen zijn we langs alle 'winkeltjes' doorgelopen en uiteindelijk zijn we gaan eten bij SixPoint, een heel leuk restaurantje / cafétje met poul tafel. Ik had daar  een Tuna Sandwich gegeten, en hij was héérlijk ! Toen hebben mijn vader en ik daar ook nog gepould tussen het drinken en eten in, alleen ik verloor maar ja hij heeft het al zo vaak gedaan ....



Zaterdag 13 Juli 2013, dag 2:
We gingen weer lekker ontbijten in het hotel, ze hebben een internationaal ontbijt, daarom zijn er in dat hotel best veel Nederlanders en andere Europese mensen, ze hebben daar brood, mini-muffins, pannenkoeken, croissants, ei, Indonesisch eten.
Toen zijn  we 's avonds naar Kuta gegaan en naar de Discovery Shopping Mall.
Daar hebben we bij de Italiaan IFIORI gegeten, ik had Pizza Margarita en een paar patatjes, het was erg lekker.
  
 
Zondag 14 Juli 2013, dag 3:
We werden wakker, gingen ontbijten, maar na het ontbijt was ik nog erg moe, omdat we elke avond het gevoel hebben dat het 8 uur is in plaats van 12 uur . . . Dus was ik weer gaan slapen, en mijn ouders ook, en toen gingen we pas om kwart over 1 weer iets doen . . . Toen zijn we naar het strand geweest in Sanur, en hebben we weer bij Sixpoint gegeten (: . Ik had weer Tuna Sandwich (: . ( kijk foto van dag 1.)


Maandag 15 Juli 2013, dag 4: 
vroeg naar Strand Kuta

Dag 5:
Dagtrip
- Silver (oorbellen)
- Batik (sjaals)
- monkey town (banana's)
- sawa's geweest (armbandjes)
- koffie / thee proeven (Lemon thea)
- vulkaan 

Dag 6:
Vroeg ontbeten 
Sporten in hotel :p
Beetje bij zwembad hangen
Nagellak doen, heel lelijk op handen, heel mooi op tenen
Toen gingen we in de Mall in Sanur, toen kwamen we er achter dat achter die mall Sanur Beach was dus hebben we daar gegeten.

Dag 7:
Om 10 uur opgestaan, onbeten, toen weer gaan slapen haha toen was het 15:30 ................
Dag 



Dag 10:
'S ochtends ontbijten, ik nam eerst en klein bruin broodje met pindakaas, en toen 2 pannekoekjes met boter. We waren van plan als het lekker warm was, dat we dan vroeg naar Kuta Beach zouden gaan, nu waren we wel gegaan maar later en daar ook blijven eten en de mooie zonsondergang gekeken. 'S middags hebben we gechilled , beetje op de Ipad ,beetje nagels doen, beetje zwemmen, beetje duizenden,beetje tijdschriften lezen, beetje van alles haha.



Dit is het tot nu toe, het ging een beetje fout z



Geen opmerkingen:

Een reactie posten