vrijdag 30 mei 2014

Oppassen

Heee,

Ik ben nu aan het oppassen en ik wilde jullie daar wat over vertellen. Dus laten we maar beginnen !




Ik pas nu op bij kennissen, op en jongen en meisje van ongeveer 12 en 7, denk ik. Ik heb met hun de film Jungle Book gekeken met popcorn op schoot (: . Daarna is die jongen filmpjes gaan kijken, en ik met dat meisje ook. Toen heb ik samen met dat meisje de jongen naar bed gebracht. Ik heb met dat meisje nog meer filmpjes gekeken en koekjes gegeten en toen heb ik dat meisje ook naar boven gestuurd.
Het was erg gezellig, ik vind het erg leuk om op te passen want je hoeft over het algemeen niet zo veel te doen en het is gezellig en je verdient er geld mee, top dus !

Dit was het alweer, tot de volgende keer !

Lots of love,
Britt.

LIVEATTHEMOMENTX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten