maandag 8 juli 2013

filmmarathon van lang geleden


Film marathon

Hi everybody ,

Ik zelf vind het heel leuk om films te kijken, altijd, ook al is het alleen, met vrienden of vriendinnen, thuis, bij een vriend of vriendin, in de bios, ik vind het allemaal goed. Maar het moet wel een film zijn die me interesseert, want anders ga ik heel snel andere dingen doen. Ik ben de laatste tijd heel veel films aan het kijken. Ik kijk vooral op de laptop, want ik download ze dan , en kijk ze (:, ik kijk dan meestal 's avonds om 10 uur en dan zijn ze om 12 uur afgelopen en ben ik moe, en ga ik slapen.
Dit doe ik dan wel alleen in het weekend. En op luie dagen , zoals zondag. Of vandaag 2e paasdag , we gingen vandaag toch niks doen dus ik dacht ik ga er een luie dag van maken en ik ga uitslapen en films kijken (:. Ik kijk graag films waar ik vrolijk van word, ik hou van lachen of juist verdrietig , en dat ik moet huilen. ik hou ook veel van verliefdheid films, dat vind ik zoo schattig.




Van die films waar ik van hou <333 :

-Alle films van High School Musical
I love theseeee sooo muchhh !

- HSM 1 :
De film begint dat Troy en Gabriella met elkaar moeten zingen, en dat ze erachter komen dat ze dat allebij best goed kunnen , en ze worden vrienden.
Dat alleen Troy iedereen kent, z'n vrienden , veel andere mensen uit de school , maar vooral Gabriella die nieuw is op die school, en bij Troy in de klas komt. maar meer vertel ik niet over die 2 , dan moet je zlef maar gaan kijken (; . 


- HSM 2 :
Het is zomer. Troy heeft een baantje nodig , met Gabriella want hij heeft beloofd de hele zomer bij haar te blijven. Omdat Sharpay Troy leuk vind zorgt ze dat Troy bij haar ouders in het hotel mag komen werken, maar Toy heeft geregeld dat Gabriella, de jongens van het basketbalteam, en nog veel meer van hun school daar ook mogen werken en dat vind Sharpayheel stom. de rest moet je zelf maar kijken (; .


- HSM 3 Senior Year :
Ze moeten allemaal nadenken over hun toekomst. Ze vinden het lastig maar beslissen. Wil je weten wat ze beslissen kijk de film zou ik zeggen (; .



-Alle films van Twilight
I love theseeee sooo muchhh !

1.1: Twilight :

Bella verhuist naar haar vader, komt op een nieuwe school , ontmoet Edward , en ontdenkt dat hij een vampier is. Wil je meer spanning beleven, kijk de film, hij is heel leuk !

1.2: New Moon

Bella viert haar verjaardag bij Edward en zijn familie, ze snijd zich en Jasper wil haar aanvallen.
Dan gaat Edward en zijn  familie weg om Jasper af te laten koelen , en Bella veilig is.
Ze gaat dan veel met Jacob om, en ontdekt dat hij een weerwolf is. Weerwolven en vampieren zijn elkaars grootste vijand, dus wat gaat er gebeuren ? Kijk de film om het te weten (; .

1.3 Eclipse

In deze film slagen Bella en Edward voor hun eindexamen, Bella weet zeker dat ze een vampier wilt worden, Edward vind het goed op 1 voorwaarden : trouwen. Dat vind Bella goed. Jacob hoort via de uitnodiging voor de bruiloft dat ze gaan trouwen en hij loopt weg. Zie voor de rest de film zelf (; .

1.4 Breaking dawn part 1

De film begint met Jacob die weg loopt. Bella en Edward trouwen, gaan op huwelijksreis, hebben seks, en Bella is zwanger. Voor details zie de film (; .

1.4 Breaking dawn part 2

Bella is zwanger en je zult zien hoe ze er tegen vechten allemaal. Kijk ook de laatste film, hij is heel goed, leuk, mooi, spannend. Net zo als alle andere twilight films fantastisch !



-Alle films van Step Up <333
I love theseeee sooo muchhh !

Ze zijn allemaal vrolijk, verdrietig, vol met plezier maar ook droevige stukjes, romantisch , dansen, muziek (vrolijke muziek) eigenlijk alles wel wat het bij mij een leuke film maakt .




Films die ik elke dag opnieuw kan kijken :

- How to lose a guy in 10 days
- Love actually (kerst)
- LOL (echt al iets van 10x gezien (: )



Films die ik vandaag, gisteren, van de week heb gezien:
- vandaag heb ik Her sister's sister gekeken.
- gisteren Step up 2
- van de week How to lose a guy in 10 days

Doeii
Britt x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten