maandag 8 juli 2013

Als ik een ... was, was ik een ...

HeeiHeeiHeei,

Ik wilde vandaag een " als ik een ... was, was ik een ... " tag doen, gewoon omdat ik er zin in had (: .

Nou ik begin maar,





Als ik een dier was, was ik een aap.
Een aap is gek & druk , ik ben een gekkie en een stuiterbal (:

Als ik een land was, was ik Amerika.
Lekker warm & groot.

Summer
Als ik een seizoen was, was ik zomer.
lekker warm. Gezellig met z'n allen naar het strand of meertje ofzo.

Friday
Als ik een dag was, was ik vrijdag.
Lekker vrij, iedereen blij,

Food
Als ik eten was, was ik een suikerspin.
Ik hou echt van suikerspinnen. Lekker, zoet, plakkerig. Ik krijg ze altijd op speciale momenten.

Music
Als ik een liedje was, was ik lalala - naughtyboy ft. sam smith.

Als ik een emotie was, was ik een glimlach tot m'n oren.
Ik hou van lachen, ik lach echt bijna altijd. Ik hoor heel vaak van mensen die mij kennen, jij lacht echt altijd. ik: haha jaa weet ik.
 

 
Als ik een app was, was ik Whatsapp.
Gezellig met iedereen praten. Ik hou heel erg van gezelligheid.


Als ik een planeet was, was ik Venus.
Vernoemt naar de liefde, ik hou van liefde , en een hele mooie gele kleur.



Als ik een meubelstuk was, was ik een stoel.
Ik doe bijna alles op een stoel, aan tafel zit ik op een stoel, dus wat ik aan tafel doe, doe ik op een stoel. Aan m'n bureau zit ik aan een stoel, dus wat ik aan m'n bureau doe, doe ik op een stoel.

Als ik een bloem was, was ik een dalia.
mooie, kleurrijke bloemen of witte , ik hou van kleuren voor gezelligheid en wit als je rust wil.



Als ik een element was, was ik zilver.
zilver is heel mooi vind ik.

Als ik een vloeistof was, was ik sneeuw.
Ik vind sneeuw leuk, maar wel alleen als je nergens heen moet en sneeuwvrij krijgt of vakantie hebt, anders is het heel onhandig, maar om te sleeën en sneeuwpoppen te maken en sneeuwballengevechten te houden.

Als ik een boom was, was ik een palmboom.
Lekker in een warm land staan. Lijkt me heerlijk.


Als ik  een kleur was, was ik een zonsondergang zoals hierboven.
Ik vind zonsondergangen prachtig !

Als ik een gereedschap was, was ik een mixer.
Met een mixer kan je alles bakken .Ik hou van bakken.

Als ik een muziekinstrument was, was ik een triangel.
Gewoon omdat ik triangels cool vind.

Als ik een auto was, was ik een PT Cruiser.



Als ik een stof was, was ik parfum.
Ik hou van luchtjes. dat past bij iemand, wat diegene zelf lekker vind ruike

Als ik een vorm was, was ik een ster.
een driehoek is cool. Maar een ster is nog cooler want dat zijn allemaal driehoeken.

Als ik een lichaamsdeel was, was ik ogen.
Ik kijk altijd om me heen, ik zie heel veel. Ik kijk ook altijd naar de kleur ogen van mensen.

Als ik een paar schoenen was, was ik een paar gympjes.













Als ik een tijdstip was, was ik 17.38 ( vijf uur achtendertig ).
Altijd weer de leuke mix op 538, dan gaan we eten, dan begint de avond.

Als ik geluid was, was ik een radio op 538.
Ik hou heel erg van top 40 muziek.

Als ik fruit was, was ik een aarbei.
Die vind ik het lekkerst.

Als ik een weersoort was, was ik regen en zonneschijn, dus een regenboog.

 


Als ik drinken was, was ik ananassap <3 ( pineapplejuice ).
Ik hou daar zo van <3.

Als ik een richting was, was ik rechts.
Ik ga altijd rechts, ik ben rechts, ik kan het beste stabiel op m'n rechter been staan.



Als ik een zeedier was, was ik een orka <3.
Ik hou van orka's, zwart & wit, groot, maken leuke geluidjes <3

Als ik een plek was, was ik thuis.
Thuis voel ik me het best.

xoxo,
liveatthemomentx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten