zaterdag 3 augustus 2013

Tonijn voor op brood maken

Bonjour,

Elke zaterdag eten wij brood, wij maken best vaak tonijn voor op brood, vandaag maakte ik het.
Ik vond het leuk om te doen, en het was erg lekker.


Benodigheden:
- Tonijnstukken in zonnebloemolie
- Mayonaise
- peper
- zout
- augurk (wij hebben ze al in plakjes)

Eerst maakte ik de tonijn open.

Ik deed de tonijn in een schaaltje. En roer zodat het kleine brokjes worden en het niet op kattenvoer lijkt.
Toen deed ik er veel mayonaise bij, als je er te weinig in doet word de tonijn te droog dus doe genoeg ! En roerr.

Dan doe ik er peper bij, en roerr.

Dan zout, en roerr.

Dan snij ik de augurk in kleine stukjes.

Dan doe ik ze erbij, en roerr.
En dan doe je het op je brood.
En dan lekker eten. Jummie Jummie.

Hoop dat jullie het leuk vonden, en er iets aan hadden.

xoxo Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten