zondag 4 augustus 2013

Twilight

Heei iedereen,

Ik zelf heb niet zo veel films, maar mijn halfzus wel ! (: Dus ik ging toen met haar afspreken en toen gingen we film kijken, twilight. Sindsdien ben ik verliefd op de twilight films. Ik ging voordat ik op vakantie ging de eerste 3 films kijken en toen ik terug kwam de laatste 2. Ik wilde daarover een leuk artikel schrijven.


Ik vind Twilight zó leuk, ik weet niet of jullie het kennen, maar het gaat erover dat Bella (de hoofdpersoon) verhuisd van haar moeder vanuit het warme Phoenix naar haar vader in het koude Forks gaat, (allemaal in Amerika , ook een Amerikaanse film, dus met ondertiteling) omdat haar stiefvader Phil honkbalt en daarom veel reist, dus heeft Bella besloten dat ze naar haar vader toe gaat, in eerste instantie vind ze het niet leuk, totdat ze Edward ontmoet... Zo gaat het dan steeds verder en verder met Edward.





Ik vind het een hele erge aanrader !!!

XXX,

Britt



Geen opmerkingen:

Een reactie posten