maandag 9 december 2013

Christmas is coming. ♡

heee,

Kerstmis komt er weer aan, ik heb er zo'n zin in. Kerstmis is zo'n leuk tijd van het jaar, het jaar is bijna afgelopen. Kerstmis is ook altijd zo gezellig, met familie of vrienden, maar sowieso met mensen waar je van houdt !



Kerst is het niet alleen, het is ook weer winter, koud maar ja dat is nou eenmaal zo, er zijn ook voordelen aan het koud zijn. Je kan lekkere, leuke, warme sweaters aan en je kan weer lekker veel warme chocolademelk met slagroom drinken ♡ je kan weer je lekkere, warme winterjas aan en je uggs of laarsjes of andere lekker zittende, leuke en vooral lekker warme schoentjes aan (: .



Met kerstmis hebben de meeste mensen ook een grote, gezellige kerstboom, wij doen dit jaar volgensmij geen grote kerstboom. Wij hebben tot nu toen wel al een grote krans met kerstballen, mijn moeder gaat volgensmij ook nog iets maken van hout, geen flauw idee wat maar het is wel altijd leuk ! Ik heb op mijn kamer sinds vorig jaar 2 kleine schattige nep kerstboompjes met leuk versiersels erin, ik vind dat altijd wel erg gezellig !


Nou dit was het dan weer ! Heel erg bedankt voor t lezen ! 
xoxo

Wat doen jullie met kerstmis, hebben jullie wel een grote kerstboom, wat doen jullie aan ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten